Till salu

torsdag 12 mars 2009

Personlighets test.

Jag knallade in på Jennys sida, snack om allt o inget, och i hennes blogg hade hon gjort ett personlighetstest och naturligtvi måsta jag också prova på det, vill du göra ett så knalla in här.
Detta blev mitt testresultat och jag måste säga att det stämmer mycket väl =)

Din personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Så varm och fin människa du verkar vara!!! Så fina kvalitéer. Jag var ju tvungen att testa jag med. :D
Det här fick jag:

Maries personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa Marie:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Min personlighet tycker jag att de fångat ganska bra... men ang. jobb vet jag inte....

Kul test! Och tack för att du var med på mitt kalas.
Ha en fin helg! Marie