Till salu

torsdag 19 mars 2009

Om inte detta är kärlek så vet jag inte vad kärlek är.

En You Tube video som berör mig starkt, det är om en pappas gränslösa kärlek till sin son.
Titta gärna på den med en varning att kinderna blir blöta =)

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "Ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar återigen "Ja, min son".En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Pappan svarar Ja ytterligare en gång. Och här kommer videon till denna historia:

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

7 kommentarer:

Monica sa...

Det kallar jag kärlek :-)

Cia sa...

Vad fint detta var!
KÄRLEK på högsta nivå.

Kram Cia

the80sme sa...

Tack snälla söta, du är alltid så rar! :) Tack för dina fina ord, de betyder massor, massor!
Kram på dig!

Anonym sa...

hej maria...jag kommer att skicka primarosorna till dig ( är lite mycket nu så jag har inte fått iväg dom..)för det var väl du som vann dom av mig på tradera...??så kan du ju betala mig när vi syns nästa gång.../Bittan

the80sme sa...

Hejsan! :)
Jag använda winrar för att packa mina filer då det är fler än en fil som ska laddas hem. winrar kan du bland annat laddas hem här http://www.liutilities.com/products/campaigns/vendors/rarlab/featured1/

Det är ett gratis program.
Vissa av filerna öppnar man via 4share och sparar som en vanlig .jpg, så är det med blommallen :)
Fråga gärna om du undrar över något annat!
Kram

the80sme sa...

Nej vänta, nu skojade jag:
http://www.rarlab.com/rar/wrar380sw.exe ska det vara!

Lena50 sa...

Åh, villken fin historia. och alldeles riktigt, jag grät och grät.