Till salu

måndag 15 juni 2009

500 ben har blivit.....

I ett tidigare inlägg berättade jag ju att jag hade ett projekt pågång, jag skulle vika 500 ben som skulle bli en......


Nu är alla vikta och det blev en hög.


Jag och min underbara sambo gifter oss på midsommarafton och jag tror en is-svan skulle smälta bort fort så av alla dessa 500 ben gjorde jag mig en svan som inte gör det.
Det var pilligt men otroligt roligt att sätta ihop, det tråkiga var att vika.
Vårt bröllop går i svart och rosa så svanen blev så här.




24 kommentarer:

Unknown sa...

herregud vilket tålamod du måste ha. Jättefin och grattis till bröllopet. kram Miao

Carola sa...

OMG vilket tålamod du måste ha tjejen! Ursnyggt vart det!!!
Grattis till det kommande bröllopet!

Lena50 sa...

Är jag imponerad eller ÄR JAG IMPONERAD!!!!!!!??????
Jössus så fin och villket jobb, helt otroligt!!!
Hoppas ni får en härlig, minnesvärd dag!!!! Kram Lena

Mrs X sa...

Wow, vilken grej!!! Jag är djupt imponerad över ditt tålamod och din uppfinningsrikedom!!

Kickans_blogg sa...

Men guuuud så fräck!! Jättefin!! :0)
Kram Kicki

Lotta sa...

Shit....vilket JOBB!!!! Men den är ju jättefint!! Helt underbar!! Och så snyggt att ha bröllopet i rosa och svart....

Anonym sa...

OMG vilken skapelse! =)
Du är fantastisk! ;)

Kram på dig!

Ammi sa...

WOW!!!!

Anita sa...

Men så läckert! Vilket jobb du har lagt ner.
~Anita

Anita sa...

Men så läckert! Vilket jobb du har lagt ner.
~Anita

Yoli Design sa...

gggggggggudans i min himmel... eller humm om man får säga så... :P
Vilket jobb, vilket tålamod, och vilket total coolt alster... :D
Aldrig sett något som detta innan...
Å hahahaha jag som gnällde lite när jag vek 24st blöjjor till en adventskalender... haha detta är ju enormt mkt mer... yiiis...

Kraaaaaaaaam

Ellen sa...

Pill helt i min stil. Får man vara lite nyfiken på hur man gör såna här mästerverk. Vika benen är ju inte det svåra om än det tråkigaste.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men guuud du är inte klok, vilket jobb!!! Har aldrig sett ngt liknande! Såååååå imponerad!!

Makaon sa...

Jösses så fräckt Maria :)

Samara sa...

Såååå fin, fattar inte hur du orkade,men det var ju klart värt det.

Anonym sa...

ÅHHH! Den är ju helt underbar! Vilket tålamod du mådte ha - men sååå läckert det blev!
Grattis och lycka till med bröllopet!

Tirra sa...

hjälp va snygg den blev! :O du måste verkligen ha ett enormt tålamod!!

ronjabus/Anna sa...

Jösses! Är helt stum! Så fin!! Vad underbart att gifta sig! Hoppas att ni får en underbar dag!

Mirabyll sa...

Fantastiskt snyggt! Vilket jobb!

Anonym sa...

Hej vännen!

Spännande med erat bröllop! ;) Kan tipsa dig om att det händer något roligt i min blogg under dagen/kvällen så gör ett besök! Mer än så säger jag inte ;)

Ha en trevlig dag, kramar Ulrica

Wildärtan sa...

Wooow! Klart imponernade - att ha tålamod med dessa 500 vikningar, men även resultatet!!

Dottern sa...

Så grymt fin mamma =)

Mia sa...

Herre jösses sikket jobb du har lagt ner. Va fin den blev!!

lenislenis sa...

Gösta Petter så vacker!!! Vilket arbete!
Grattis till bröllopet!