Till salu

söndag 5 april 2009

Magic Box och en sneakpeek

Jag håller på att pyssla än, våren har inspirerat mig massor så jag vill bara inte sluta, febern hänger kvar men humöret är på topp =)
Jag testade att göra en Magic Box men detta är bara en test för att se lite mått och vilken plast jag skulle ha för att hålla blommorna uppe men så här blev den.
Så här är den innuti, inte det bästa jag gjort men som sagt...det är bara ett testså jag har inte lagt ner något större arbete på den =)

Håller på med ett jätteprojekt just nu, men mer vill jag inte avslöja förrän det är klart men jag visar en litet kik så får ni fundera på vad detta skall bli =))

9 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Jättefin Magic-box :o), undrar vad du ska göra för projekt! Kram

Unknown sa...

så vacker magic box...håller på med min, men måste vänta tills lill grabben somnat..hmm spännande o se vad det är för projekt du har på g!!

bittan sa...

jösses vad du är pysslig!!! massa fina grejer du gör...spännande med hemliga projektet ;-)

Lotta sa...

Vilken fin box....ser så pilligt ut att göra en sån, men en kul grej.
Och vad nyfiken jag bliiir...ska bli ruggit kul och se vad det är för projekt du pysslar med:)

Ha det!

Anonym sa...

Helt otroligt att göra en sån box =) Hade de där delarna inte legat på en ganska stor väska hade jag kunnat tro de va lösnaglar i ruff form :-)
Kanske ta en kik på mitt ägg?
www.scraptivarina.blogg.se

Kram Catarina

Lisbet sa...

WOW:..här fanns det oändligt mycket att titta på....

Dottern sa...

Mamma, du gör underbart fina saker <3

hannahoj sa...

Va fräck boxen va! Ska bli roligt att se vad de är för projekt du pysslar med.

Tiggy sa...

Naw vad söt, jätteläcker!