Till salu

tisdag 16 december 2008

Pysselsöndag med ungarna

Vi hade en mysigt tredje advent med pyssel, ungarna och jag. Vi började kl 15,00 och domsmå gavupp vid 17 snåret och jag å dom två äldsta satt till ca 22,30 på kvällen, det är otroligt vad tiden flyger iväg när man har roligt. =) Detta blev skapat under de timmar vi satt.

Först ut är minsta dottern, Emmas, alster. Hon tröttnade först och gick å gosade med pappis istället =) Men en söt liten tändsticks ask och några blingade bilder gjorde hon ialla fall =)












Nästa ut är Linus verk, en glad kille på 13 vårar som tyckte det var småkul att dona lite mellan datorspelen =)























Sen är det Ida´s tur att få visa sitt, hon är den som brukar pyssla med mig och tycker det är riktigt kul =) Hon gjorde klart våra julkort och några tändsticksaskar.















































































Sen har vi vår största tjejs saker, hon har inte varit med så mycket men börjar intressera sig mer och mer. Hon har precis blivit mamma, 30 okt, så nu hinner hon mer. Ja, det klart när morfar agerar barnvakt så hinner man scrappa och dona hur mycket som helst ;)

Här är hennes allra första kort och lite tändsticksaskar =)






















































Sist ut är mina alster för kvällen, några tändsticksaskar, ett kort och så alstrade jag en glasskartong till en julgodislåda.























































Inga kommentarer: