Till salu

torsdag 22 mars 2012

Några alster!

Måste berätta att jag fått underbar post och jag är så glad att jag hoppar av glädje :)))
I april kan jag avslöja vad det är så jag hoppas du tittar in igen då.

Först ut är ett kort till en 25-åring

 Detta är framsidan på min egengjorda förvaring till utstansat, jag har använt mig av kuvert :)

En canvastavla jag gjort till Emmas rum.

 En LO på ett favoritkort, jag har använt kortet förut men var tvungen att göra det igen :)

Detta är en LO på mitt äldsta barnbarn, Nellie, när hon döptes. Hon är 3 1/2år nu :)

En LO på minsta barnbarnet som föddes i februari, lilla Lexus :)

Kom tillbaka i april och kolla vad jag har för skoj för mig men om några dagar så kommer jag uppdatera med ännu en LO på mitt barnbarn som föddes i januari, jag håller på att fila på den nu :)

Kram på er därute!

1 kommentar:

MirreP sa...

Tycker att dina LO:s är helt underbara!

Kramar Mirre