Till salu

onsdag 13 juli 2011

Oj oj oj !!

Nu har jag inte bloggat på jättelänge så nu är det verkligen på tiden,
jag har haft en massa annat omkring mig så jag har inte hunnit med :(
Detta inlägg är ganska långt men jag hoppas du hittar något du tycker om :)


Först ut är morsdagskortet jag gjorde till min mamma från mig o mina syskon.


Ett beställningskort med Krya på dig!


Ytterligare ett beställningskort med Krya på dig, många på samma ställe som var sjuka en period :)

 
Ett Tackkort fick jag också i beställning!


Studentkort på beställning hade jag också, så här ser det ut ihopvikt!


Här är samma kort fast uppställt!


Jag fick ett avtackningskort till en golfande VD också :)


Mitt ganska stora projekt är klart sen i maj också men har ju inte visat det heller, en klocka i Steampunkstil pryder numera våran vardagsrumsvägg ihop med två steampunk tavlor till :) 

Jag var så trött på våra tråkiga lampskärmar i vardagsrummet så dom klädde jag om, före o efter bild :)


Ett grattiskort till min lilla tjej som fyllde 14 igår blev det också. :)

4 kommentarer:

Zora sa...

Jösses, du har haft fullt upp ser jag. Gillar studentkortet och golfaren- specielt texten på den sistnämnda :O) Urläcker travla!!
Kram :O)

Eva sa...

Härligt att se dina kort igen. Roligt med många variationer.
//Kram Eva W

Anonym sa...

Vad mycket fint du har gjort.
Ha det gott
Kram

Michaela Lejonberg sa...

Åååå va läckra kort Maria! Hur går det med teamets utmaningar?