Till salu

söndag 6 juni 2010

Student, bröllop, morsdag och Krya på dig !

Nu äntligen kan vi blogga alla våra kort som gjorts under dom sista veckorna, nu har alla levererats så jag kan visa dom utan att mottagaren ser dom innan överlämnandet =)
Först ut är ett studentkort som vår grabbs tjejs bror fick på studenten i fredags, tack för ett underbart studentfirande Tommy =)


Detta kortet har Ida gjort till min mamma i morsdag, jag han tyvärr inte göra ett själv för jag satt fast i beställningskort men så här fint blev det =)


Ida har även gjort detta kortet, det är ett krya på dig kort till min mamma som precis opererade sig i Göteborg.


Och Ida har skapat igen, morfar och mormor beställde ett bröllopskort av henne som dom skulle ge vår äldsta dotter som gick o gifte sig i smyg när dom åkte till Grekland, men vi fick komma på en fest när dom hadekommit hem =)


Detta kortet gjorde jag till våran dotters bröllop, jag tyckte det lös lite romantik över det =)


Detta är insidan på kortet!


Min bror och syster beställde ett kort också så jag gjorde ett som gick i blått och vitt och så här blev det =)


Och så insidan =)


2 kommentarer:

Louise sa...

Hej

Har nu tassat runt i din blogg och tittat och hittat jätte många fina alster. En trevlig blogg med massor av fina alster. Tack för titten.

Unknown sa...

jisses vad du har varit produktiv!! Såå många underbara kort du har gjort!