Till salu

måndag 12 april 2010

Beställningskort och födelsedagskort!

Vill visa lite personliga beställningskort jag gjort och lite födelsedagskort som Ida fått beställning på.
När jag får ett persoligt beställt kort av en kund så gör jag aldrig om samma kort till någon annan som beställer, jag tycker att ett personligt beställt kort med specifikt tema/färg etc ska vara personligt och då ska det bara finnas ett av det =)

Här kommer nu en hel rad kort.
Ida fick en beställning av sin mormor att göra ett kort till sin storasyster och så här blev det.


Ida fick ytterligare en beställning från sin mormor, att göra ett kort till sin bror denna gången och så här blev det.Magen på grodan är fylld med små glaspärlor.


Ett Star Wars kort i blått till lilla barnbarnet är en kunds önskemål.

Ett Barbiekort till samma kund som beställde Star Wars kortet, denna gången till ett annat barnbarn.


Ett 50-år kort efter en kunds önskemål.


Här har jag har gjort ett avtackningskort från kundens önskemål på motiv och tema.


Här har Ida gjort ett blomkruke kort till farmor från oss i familjen.


Här har jag gjort en ask till vår äldsta tjej som fyllde 23år.


Emma har gjort ett vackert gattiskort men glitter till farmor som fyllde år samma dag som vår äldsta tjej.


Ida har gjort ett moppekort till lillebror som fyllde 15år från familjen.


Så det var allt från denna gången men kommer snart med lite andra grjejer jag plitar på =)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Men oj vad många fina kort....kort i alla möjliga stilar....det gillar jag. Jag diggade verkligen star wars kortet och kortet med huset och kossan...
Ha det gott!

Maria sa...

Underbara...som vanligt...=)
Du och Ida är så otroligt duktiga...

Maria sa...

Glömde att säga...Emmas kort är nåt verkligen speciellt....hon är duktig din lilla tjej...=)
Hoppas hennes mormor blev glad...
Kram

Lotta sa...

Tänkte svara på din fråga ang. fjärilen....den kommer från panduro. Finns på små klippark...dom är bara sååå fina och jag vill ha alla färger:)

Ha det!
kram