Till salu

torsdag 12 november 2009

Beställnings- och farsdagskort

Oj vad länge sedan det var jag visade vad jag gjort i bloggen, jag pysslar mest hela tiden och alla julkort vi gjort kommer en annan dag =)

Jag har gjort en hel del för min DT-butik, Bewed, så det har hållt mig sysselsatt också =)
Kika gärna in i bloggen och kolla vad som händer där.
Jag och Ida har gjort farsdags kort och var sitt beställningskort och så här ser dom ut.
Först ut är mitt farsdagskort från mig och mina syskon till vår kära far.
Ida gjorde ett från henne och henns syskon till en hårdrockande pappa, det är en fick inuti som man kan lägga lotter i och så här blev det.
Vi fick två beställningskort till en 60 åring, det ena var privat och det andra beställde dennes jobbarkompisar.
Ida fixade det privata efter köparens önskemål.
Jag fixade det som jobbet beställde och det skulle vara lite roligt, vi spann lite på att hon bor på landet och har svårt för våra busslinjer där ute.
Båda korten blev oerhör uppskattade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Tack snälla för din varma hälsning hos mig, det glädjer mig att så många tänker på mig nu i svåra stunder =)

Hoppas att du får en underbar dag, kramar Ulrica