Till salu

lördag 25 juli 2009

Lite kort, Lo och popup kort.

Jag har varit väldigt frånvarande i mitt bloggande ett tag nu, har varit dålig en tid men nu tänkte jag att jag måste ta tag i bloggen igen =)

Jag har pysslat lite när orken funnit sig och tänkte visa vad jag gjort.

Först ut är muffinskort, jag blev tokinspirerad av "Tesa Prickiformar" jag tyckte dom små muffinsen är såååå söta och jätteroliga att göra.

Denna muffins gjorde jag till vår dotter som fyllde 12år i juli.
Denna muffinsen gjorde jag av ett av de pappren jag gjorde av rakskum som jag visat i ett tidigare inlägg, tycker det ser ut som en god chokladglass =)


Jag har också gjort små grattiskort för swappar jag är med i =)


Ytterligare ett grattiskort har jag gjor, det svämmar snart över med massa kort här hemma som jag bara samlar på hög =)
Denna bakgrunden har jag gjort själv av cardstock, stämplar och embossing och chalks.


En Lo mellan korten har jag också hunnit med, det är en bild på Emma påväg till skolavslutningen förra sommaren.
Det är inte mina färger att scrappa i men jag är faktiskt nöjd med den, den var skoj att göra och det är första gången jag använt mig av journaling på en Lo.


Sist men inte minst så har jag gjort en form av popup kort, det var ruggigt roligt att göra så mer tokiga vikningar kommer framöver =)




Det var allt för denna gången men i morgon ska jag på träff i Skövde som Marit på Scraphörnan ordnar så vi får se vad jag skapar då.
Tvärr är jag sååå trött eftersom jag fortfarande inte är frisk men en träff kanske piggar upp lite =)

2 kommentarer:

marit sa...

Jättefina saker du gjort!
Gillar den rosa muffinsen och Magnolia-pop-upen bäst tror jag =)

Ses i morrn, måste somna tidigt idag om jag ska orka...

Lotta sa...

Underbara alster....muffinsen är ju häftig och det sista kortet.....kanonfint!! Vilket jobb.....