Till salu

söndag 11 januari 2009

Jag har fått en award

Jag har fått en award av Ulrika, tack så jättemycket för du förgyller min dag =)Detta är “kriterierna” för denna award! Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
Lycka till!

Här kommer dom nominerade för denna award:
Maria - För hon är världens bästa vän i vått o torrt.
MissCutiePie - För hennes underbara saker hon med glädje delar med sig av.
SasSa - För hon har en underbar insperationsblogg.
Michaela - För hon förtjänar den massor.
Marit - För hon är en snäll och kul tjej.
Anna - För hon ger insperation och sprider glädje.
Daniel - För en underbar insperationblogg.
Tiggy - För hon är så snäll och förtjänar den.
Det är så kul att ha fått en award, min första =)
Jag skickar med glädje denna vidare till ovan nämnda, jag hoppas denna award ger er lite glädje och att ni känner er lite speciella.

4 kommentarer:

Tiggy sa...

Åh vad snällt. :) Tack!

Michaela Lejonberg sa...

tack snälla söta du! kram

the80sme sa...

Söta du! Tack så massor, vad glad jag blir! Jag vill passa på att tacka för alla underbara kommentarer du lämnat i min blogg. De betyder så massor och du ger mig inspiration att fortsätta försöka skapa saker som jag kan dela med mig av!
Stora kramar på dig, och ett stort grattis till din award, du förtjänar den verkligen!

Anonym sa...

Tack snälla söta! vad kul!